Politica de retur
Puteți solicita returul de produse în urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site (culoare, model) => În acest caz puteți solicita returnarea produsului sau schimbarea acestuia cu un alt produs de aceeași valoare sau cu valoare diferită (cu plata diferenței sau cu rambursarea diferenței)
Produsul prezintă defect => Înainte de expediere, produsele Urban Paws trec prin mai multe filtre de verificare însă este posibil ca mici defecte sa scape neobservate. În acest caz vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru schimbarea produsului sau pentru rambursarea contravalorii produsului comandat. În cazul în care produsul prezintă un defect, sau primiți un alt produs sau o mărime gresită față de cea comandată, taxa de transport aferentă returnării produsului către noi va fi suportată de noi.
Produs cu măsura nepotrivită. În cazul în care ați comandat o mărime/model care nu vi se potrivește, puteți schimba cu o altă marime/model, dar taxa de transport aferentă schimbului va fi suportată de dvs.
CUM SE POATE SCHIMBA UN PRODUS?
Politica noastră de schimb presupune următoarele etape.
În cazul în care doriți să schimbați mărimea sau să schimbați produsul, ne contactați telefonic.
Stabilim împreuna ce produs doriți, noi trimitem produsul nou către dvs, iar dvs veți ambala produsul pe care doriți să îl schimbați și îl veți da curierului atunci când va ajunge cu noul produs la dvs.
CUM SE POATE RETURNA UN PRODUS?
Daca ați comandat un produs pe care doriți să îl returnați și să vă rambursăm contravaloarea, trebuie să ambalați corespunzător produsul, iar în colet să ne lasați numele cu care ați plasat comanda și un cont bancar în care se poate realiza restituirea banilor. Coletul se va trimite de către Dvs, prin curier, la următoarea adresă: Judet Ilfov, sat Rosu, comuna Chiajna, str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4
În urma verificării stării produselor (dacă prezintă urme de folosire, miros), produsul va fi acceptat sau refuzat. În cazul acceptului, transferul banilor se va realiza în 10 - maxim 20 zile lucrătoare, din momentul în care produsul a ajuns la noi. În cazul refuzului, produsul va fi returnat către cumpărător cu mențiunea că taxa de transport va fi suportată de aceasta, în cazul refuzului primirii/plații transportului produsul defect va rămâne la noi.
Taxele aferente returnării produsului/produselor vor fi suportate de dvs, doar în cazurile în care produsul este deteriorat, primiți o alta mărime, culoare sau produs față de cel comandat de dvs, în aceste cazuri taxa de transport va fi suportată de noi.
Perioada de schimbare și returnare a unui produs este de MAXIM 14 zile de la primirea produselor.
NU SE SCHIMBĂ ȘI NU SE RETURNEAZĂ BANII pentru produsele ce prezintă semne de utilizare (urme, miros).